2014-12-30

31.12.2014

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Yes, jag flög med ett flygplan för första gången i mitt liv!
Hur har ditt 2014 varit?helt okej väl, både bra tider och dåliga tider, men 2014 har nog ändå varit ett bra & kul år!
Blev du kär i år?Ja det blev jag, hihi.
Vilket datum från 2014 kommer du aldrig glömma?
jag kommer inte glömma 14 juni, eftersom det var den dagen jag å kevin blev tillsammans. :)
Vad är din största framgång 2014?haha ingen aning
Bästa köpet?hmm, svårt, jag har nog köpt mycket bra saker detta år, så jag vet inte!
Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin, kläder, mat och sånt typ, hahha
Gjorde någonting dig riktigt glad?ja, när jag och mamma bestämder oss för att fara på resa till turkiet, då blev jag no superglad!
Vilka sånger kommer påminna dig om 2014?
Anaconda, Ed Sheeran- Don't, hmm ja,,, typ dessa, men nog många andra också!

Vem har du umgåtts med mest?
Familjen, kevin & kompisarna!
Har du haft ett förhållande under 2014?Ja det har jag.
Vart reste du under 2014?turkiet, och typ sverige? tror jag jag var till också!
Är det något du saknar år 2014 och vill ha 2015?Hmm, ingen aning.
Vad gjorde du på din födelsedag?Spenderade min födelsedag med mina fina vänner, riktigt kul!
Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?Inget som jag kan komma på nu iallafall!
Vem saknade du?Flera personer skrt!
De bästa nya människorna du träffade? Kevin är nog den absolut bästa! <3
Vad vill du säga till dig själv inför 2015?Ha ett superbra år, typ heheh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar