2014-12-25

25.12.2014

God jul på er! I går firade vi julafton här hemma med familjen. Mycket fina julklappar fick jag, och jag är så nöjd! Tack!<3
Idag for jag på middag till kevins, och sen på kevins släktträff! Har också kört scoter första gången i mitt liv idag! 
Har varit en superbra dag som spenderats med härligt folk & favoritkillen! <3 
Har också färgat håret, blev myyyyyccckeeet mörkare än vad jag trott det skulle bli! 
Imorgon ska jag å kevin på släkträff till mommo&moffas! Ska bli kul!
Hade bra! 
Färgade mitt & kevins hår.
Drack glögg ikväll.

1 kommentar:

  1. Watch the Live Formula 1 Videos on Youtube
    Youtube and the world of Formula how to convert youtube to mp3 1. Watch live Formula 1 videos on YouTube, Facebook, Twitter and Google Play. Live racing, racing, Formula One, Formula

    SvaraRadera